پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2409
-
الف
+

توقف پخش سه سریال طنز

پخش مجموعه‌های تلویزیونی طنز از شبکه آی‌فیلم فارسی موقتاً متوقف می‌شود.

پخش مجموعه‌های تلویزیونی طنز از شبکه آی‌فیلم فارسی موقتاً متوقف می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع)، پخش سه مجموعه طنز تلویزیونی «بدون شرح»، «سه دونگ، سه دونگ» و «خوش نشین‌ها» از فردا (یکشنبه 28 خرداد ماه) متوقف می‌شود.

«قصه‌های تبیان»

اپیزود «تلنگر» از مجموعه نمایشی «قصه‌های تبیان» به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد "فرج الله سلحشور"، فردا 28 خرداد جایگزین سریال «سه دونگ سه دونگ» می‌شود و ساعت 19 پخش و در ساعت‌های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد بازپخش خواهد شد.

فیلمنامه «قصه‌های تبیان» با محوریت موضوعات قرآنی به نگارش درآمده و همه داستان‌ها و روایات آن بر اساس اتفاقات و داستان‌های واقعی جلوی دوربین رفته است.

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

مجموعه تلویزیونی «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» از فردا 28 خرداد ماه جایگزین سریال «خوش نشین‌ها» می‌شود و ساعت 21:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های 5:00 و 13:00 روز بعد نیز بازپخش می‌شود.

این مجموعه روایتگر داستان آدم‌هایی است که روزمرگی هرکدام‌شان را به نوعی درگیر کرده و باعث شده روح معنویت در آنها گم شود. انسان‌های این قصه‌ها در مقابل تلنگری قرار می‌گیرند تا در رفتار گذشته خود بازنگری کنند.

«شاید برای شما هم اتفاق بیافتد»

اپیزود "بار کج" از مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» روز دوشنبه 29 فروردین جایگزین سریال «بدون شرح» می‌شود و ساعت 16:00 پخش و در ساعت‌های 00:00 بامداد و 08:00 صبح روز بعد بازپخش می‌شود. 

مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد"  به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی کارگردانان مختلف طی سالهای 1388 تا 1393 به صورت اپیزودیک تهیه شد. هر قسمت از این مجموعه موضوع متفاوتی دارد و سعی شده است از داستان‌های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیافتد، استفاده شود. 

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر